teluk kemang. 27 Jun 2010




topi koboi yang wajib



ika ika. sekdah sekdah !




justin bieber !




apa ini? um. tak de ape kot .



no komen for this pic !



lolipop adalah wajib bagi setiap pic yang diambil.



Ouh damn!



air pasang pagi surut pukul 5 !



credit to: ain



credit to : ain ain ~



lawa kan tulisan?



menangis hati ini .



ain pengubat duka lara !



mahu tak mahu?



credit to : faizz



laut dalam dalam !



heels wajib di tepi pantai



sesungguhnya, ciptaan Tuhan itu indah .



hottest !



kami suka ini !



tidak cukup tangan !



i want you, FHMI .



i need you, ain && iqa .



wedgesss!



ape yang aku try buat nih?



lolipop nih besar kan? ?





hye blooger !
sure terkejutkan, banyak gila pic upload for today .
act, today adalah birthday Mun .
so, kami sebagai roomates, celebrate birthday Mun .
first time aku tak balik Melaka. kalo tak, aku lah yang pertama balik setiap hari khamis ,
hari nih hari yang happy untuk diorang . but not for me .
cam orang bodo! mother fucker la .
watever lah kau nak buat .
kau kawan tapi lawan bagi aku .
pikir lah sikit . if kau bace blog aku, kau nak terasa ,
UPTOYOU lah .

hati aku kau buat cam nih . kau tak pikir.
bodo syial !
semua perasan lah perngai kau wahai kawanku..
Oh My !
why you should to this to your friend?
tak berpikir keee?

btw ,
happy birthday lah , Muna .

No comments:

Post a Comment