laugh !




pagi pagi dah buat aku tergelak macam orang gila.
aku pulak heran sangat dengan benda tuh ?
takde masa lah nak pikirkan benda bodoh tuh .
soalan yang bangang kau pergi tanya tuan punya .
aku tak nak pun letak muka aku sebelah muka kau .
tapi benda bodoh tuh yang letak kan kau sebelah dengan aku.
come on lah !disgusting you know ?
kalau taknak sangat tengok muka aku kan , kau edit lah pic tuh . 
conteng conteng sangat dan jangan lak kau tanya nape aku sebelah kau
bodoh juga ea kau , sumpah nak tergelak !
sudah sudah , remove kan jek tag tuh . senang kan ?
dah besar panjang pun tak boleh nak pikir .


No comments:

Post a Comment