suatu suatu masa

hidup nih makin lama makin bahagia bersama dia 
plus hari hari tergelak macam orang gila 
itulah kerja saya dengan dia , non-stop gelak
sampai orang kata saya nih dah gila agaknya 
HAHAA

cinta tak bawak masuk kubur pun kan ?
KADANG kadang otak nih berfikir , kenapa cinta nih wujud ?
penting sangat ke cinta dalam hidup ?
i was thinking like idiot 

kadang kadang ayat saya nih satu pun tak betul 
suka nak mengarut dan mencarut 
agak agak nih sebab bangun lambat tadi laa nih 
magrib baru nak bangun 
itu pun selepas dikejutkan oleh hamba Allah yang bercapital E
terima kasih kejut kan
kalau tak , sampai ke tengah malam lah tidur lagi
penat , jaga anak 
HAHAHA

Hati nih dah berbunga bunga kembali ,
tiba tiba nak cari kemana pergi red rose tuh ? 
haa , itu dia . tapi coklat sudah di makan orang 
apa kan daya , tengok saja laaaa

KENAPA lambat sangat hari sabtu ?
saya dah rindu pada capital E nih
nak jumpa dia , tapi ada photoshoot 
bagaimana ?
takpe takpe , akan saya jumpa juga dia 

No comments:

Post a Comment