boo

telah hadir someone yang memimpin tangan saya menuju ke tempat yang bahagia , saya akan tetap bersama dengan dia sehingga bila bila . jika jodoh pun, saya akan bersama awak . walau ada orang yang tidak puas hati bila tengok kita bahagia . saya tetap akan bersama awak . itu janji saya pada awak dan saya akan tunaikan janji saya. kalau ada orang yang sayangkan saya , saya akan ignored pada orang itu , sebab sayang saya hanya untuk Allah , family dan awak . awak akan sentiasa ada walaupun kita jauh . saya tidak akan lupakan setiap saat saya bersama awak . setiap saat awak call saya , awak tenung saya , awak merajuk dengan saya , awak diam kan diri awak . saya akan ingat selalu , selamat hari JUMAAT awak . kemana awak telah hilang time nih ? sembahyang jumaat ke ? saya tidak nampak awak pun. saya rindu dekat awak sekarang nihh , 

ape lagi ea nak tulis , sakit kepala sangat sangat nihhh . mana pergi panadol ea ? aduhhhh . nak tidur laaaa .
byebye , text me :)

No comments:

Post a Comment