Gila ? saya Gila awak . Tahu ?

hari hari aku pikirkan dia , bangun pagi . nak tidur pun pikirkan dia . ya allah , aku rindukan dia sangat . dah lama tidak berjumpa sama dia . bila agaknya nak jumpa dia ? takpelaaa . aku anggap ini ujian dari Mu . sabar saja la menunggu , lama pun tidak mengapa . asalkan dia sentiasa ingatkan aku . hari hari aku skype dengan dia , nak hilangkan rindu yang meluak-luak nih . 

semakin hari makin sayang dekat dia and nak dekat exam daaaa . sekdah bila nak study ? duduk rumah memang tak laa nak study . kena balik college baru boleh study . also nak siapkan assignment yang terakhir . hujung minggu ini balik and study . lepas tuh dah abes final , cuti . duduk rumah . bertambah bosan laaa hidup aku . 

sekarang aku duduk dekat rumah bersama dengan adik , Farhan . mak and eza dah keluar pergi rumah Ecah . tinggallah kami berdua . yang si adek sedang tengok bola . dan si akak sedang update blog and skyping bersama dia . hehehee , hari hari dia buat aku tersenyum , terima kasih tau awak .happy sangat dengan awak . kita sama sama jaga relationship kita tau , tak mau aduh and sad face . itu yang penting , biar kita gelak hari hari . biar orang kata kita gila . So what ? Like I care bout them . HAHAHA 

Janji saya dapat bersama awak , itu dah cukup . hehehe , urm urm . apa lagi yang hendak dikatakan ? any words ? no ? no ? hilang idea saya . cukup laaa , nanti aku update lagi yerrrr. byebye all ! 

No comments:

Post a Comment