• Ewan Je
      3 minutes ago
      Ewan Je
      • iloveyou too bby­ ­
      • :*­ ­
    • Saeidah Roslan
      3 minutes ago
      Saeidah Roslan
      • jgn tinggalkn bb
    • Ewan Je
      2 minutes ago

      Ewan Je
      • bee kan dah janji­ ­
      • bee takkan mungkir jannji bbeee ­ ­
      • pada bb­ ­
      • egt tuh sayang­ ­
    • Saeidah Roslan
      about a minute ago
      Saeidah Roslan
      • okay ee
      • bb pegang janji bee
    • Ewan Je
      53 seconds ago
      Ewan Je
      • bee nak bb ada disamping sampai bila­ ­
      • dah lama bee inginkan kebahagian sebegini­ ­
      • :)­ ­



        SESUNGGUHNYA DIA TELAH MEMBUAT HIDUP SAYA PENUH BUNGA DAN WARNA YANG BEGITU TERANG SEHINGGA MEMBUAT SAYA TERSENYUM DENGAN LEBAR DARI MULA BERKAWAN SEHINGGA IN RELATIONSHIP YANG HAMPIR EMPAT BULAN. DIA BETUL BETUL MEMAHAMI DIRI SAYA DAN JARANG SEKALI MENYAKITKAN HATI SAYA , PANDAI DIA MENJAGA HATI SAYA DAN SAYA AKAN MENJAGA HATI DIA DENGAN BAIK .

No comments:

Post a Comment