aku tiada tempat mengadu , please leave me alone for a while
once again , jadi macam nih . hancur dah semangat aku
sampai bila nak jadi macam nih , semalam kita happy 
hari nih jadi moody balik
i need someone untuk aku ceritakan everything
bukan ini yang aku nak kan hari hari 
bukan aku tak paham tapi aku paham
jangan bagi harapan kat aku bila aku dah beriya - iya
but atlast , benda tuh jadi abu yang terbang macam tuh je
tapi tak mengapa , aku tiada siapa nak ceritakan semua ni
aku simpan all this thing dalam hati yang mana hanya aku saja yang tahu
im sorry , i need some space for this time
hati aku tak boleh nak text kau sekarang sebab aku terlalu sedih
sedih , saeidah sejak bila relationship kau macam nih ?
aku taknak this relationship hancurkan semua
seperti dahulu , aku tidak memahami orang . 
tapi ada ke orang yang paham aku ? kalau ada , mungkin itu sekejap saja .
boleh tak kalau aku nak menangis ? even aku dah janji pada kau .
untuk kali ini , aku terlalu sebak and tk boleh nak tahan lagi 
makin lama aku tahan makin sakit hati nih nak tanggung
where's my blanket ? i need it now .
after this , aku akan kembali normal balik .
jangan risau , aku tahu aku ada kau .
aku takkan lari , sebab aku terlalu sayangkan kau .
jangan kau layan ape yang aku cakapkan sekarang 
semua nih sebab aku nak luahkan ape yang aku rasa dalam hati
aku tempat kau mengadu , tp aku tiada tempat mengadu .
SOORY

No comments:

Post a Comment