Buat kali pertama , selepas mandi . aku menangis macam nak pecah dinding
kenapa aku macam nih sedih sekali , aku banyak kali call dia .
tapi off . dari petang tadi sampai lah sekarang .
kenapa buat aku macam nih ? ape salah aku pada dia .
aku tahu dia tak sihat . tapi aku sedih sangat bila semalam dia kata dia download cerita KONGSI
and malas nak skype dengan aku . tapi lepas one hours pastuh ,
dia online and walling dengan budak kampung dia ke ape entah .
boleh pulak walling , kenapa aku nak skype takboleh ?
sumpah sedih gila bila dia buat macam nih . and now off phone .
tapi takpe , maybe bateri low . aku paham 
tapi paling takpun , text dulu . jangan nak buat aku tertunggu tunggu macam nih
aku ada perasaan bukan takde perasaan .
terima kasih buat saya sedih sampai macam nih 
lepasnih , aku takkan ungkit balik benda nih . bila dah tulis kat sini ,
kat sini jek . bukan aku nak cari gaduh dengan dia
tapi entahlahhhhh . jumpa jaranggg , nak call macam macam alasan .
bila nak skype , pun jadi masalah . 
BYE THANKS 

No comments:

Post a Comment