cuti sem sudah pun bermula , duduk lah rumah puas puas time cuti nihh
agak agak lama nya tak dapat nak jumpa Ewan Je ,
bukan hari hari dapat jumpa dia , rindunya dekat dia . 
tkpe tkpe , simpan rindu tuh banyak banyak , sampai masa nanti luahkan rasa rindu tuh .
kan Ewan Je , always ada kat sisi saya tau , saya tiada siapa siapa lagi .
saya sayangkan awak seorang jek , terima kasih terima saya and make me happy selama nihh .
saya hargai ape yang awak buat selama nihh , hope kita akan still happy tanpa sebarang gangguan and masalah .
okay sayang ? 
kalau free datang jumpa saya tahu , saya tunggu awak datang jemput saya . 
hehehe , :)
to my friend , take care tau . lama tak jumpa . heehe
rindu kat korang sangat , benda yang lepas lupakan saja .
mulakan hidup baru di sem akan datang .

No comments:

Post a Comment