SEMAK SAMUN SAKIT HATI KEPALA OTAK MAK AWAK







UPDATE BELOG SAMPAI LEBAM 

BANGUN AWAL PAGI , TERPIKIR .

FINAL EXAM DAH NAK ABES ,

ESOK PAPER FALSAFAH .

MINGGU DEPAN ADA LAGI DUA PAPER .

SELEPAS ITU , 

BERGANJAK KE SEM III

DAN BERTUKAR RUMAH .

BAGI SAYA , DAH BENAK AND SEMAK DUDUK DENGAN ROOMATE YANG SAMA

OPPSSS ! 

SORRY , TERASA KE ? AKU LAK KESAH .

GADUH BAIK , SAMA SAHAJA .

TIADA BEZA LAH AWAK . 

INGAT TUH , 

BARU KAWAN , BELUM SAHABAT .

ADA CIRI-CIRI NAK JADI SAHABAT KE ?

AKU RASA TAK .

ONCE AGAIN , SORRY DEAR .

AKU BUKAN JENIS ORANG YANG HIPOKRIT .

DEPAN KAU SEMUA , AKU BOLEH SENYUM .

TAPI HATI TAK BOLEH NAK TIPU .

ACT , AKU BENCI KORANG .

DULU KAU DENGAN AKU ,

SEKARANG DENGAN ORANG LAIN .

APE JENIS KAWAN TUH ?

ITU KE KAWAN ?

SUSAH , SENANG ADA KAU SAMA DENGAN AKU ?

SIKIT PUN TAK , DEPAN KAU AKU TAKKAN CAKAP MACAM NIH 

AKU TAKNAK KAU SAKIT HATI 

SORRY KALAU KATA KATA AKU MENYAKITKAN HATI KAU

UNTUK KALI TERAKHIR AKU DUDUK DENGAN KAU ,

aku mintak maap sebab tak tegur or pape la yang korang rasa . dah sudah baca nih ,jangan nak serang or cari pasal lagi . ini hak aku nak tulis ape . acc aku kan? so jangan nak semak kan otak kau untuk pikir . goodluck for final , aku memang hipokrit . itu diri aku , kau jangan nak bising bising . take care yourself. sorry sebab taknak duduk rumah dengan kau . byebye L !!

No comments:

Post a Comment