setakat hilang kawan aku tak heran laaa . 
kau tuh jadi kuli batak si lahanat cibai tuh jek . 
kau lupa daratan , hahaa . orang baru nak ada FB memang macam tuh
orang kampung la katakan , berlagak kawan dengan anak orang kaya .
tapi kau rumah kampung je . sumpah kelakar aku  rasa .
first time aku nampak kau , OH MY GOD ! sakai gila minah nih pakai tudung .
now , kau dah berkawan dengan orang yang konon nya setaraf dengan kau .
Go on laaa , lagi satu . kalau setakat hutang tuh , kau nak sangat even benda yang aku tk pernah hutang pun kat cakap hutang . aku boleh bayar . berapa kau nak ?? setansetan dah duduk dalam hati kau semua kan , 
kawan kawan kau tuh semuanya setan . 
sukasuka nak psycho kawan yang berkawan dengan aku dulu . 
hebat kau kan ? permainan kau dah pandai jaga . 
lama lama kau tahu jugak dengan siapa kau berkawan sebenar nyaa.
tulis atas meja SAHABAT SELAMANYA . 
dah bertahun ke kau kawan ? setahun pun kau tak sampai . 
kau nih memang budak budak hingusan betul laaa . 
budak baru nak UP memang macam nihh . dapat kawan yang konon nye HOT kepala bapak dia . 
kau nak sangat duit , amek amek . kau cari laa aku  dekat akhirat nanti yaaa.
jangan kau bimbang , seminggu jek kau kena hadap muka aku . tak lama ,
aku tahu kau semua terseksa kan nak tengok muka kita orang kan . hahahaa ! tahu pun kau rasa ape yang kite orang rasa . One day , tuhan akan balas balik . sendiri ingat laaa kata kata kau . 
Biar orang buat kita , jangan kita buat orang .
and lagi satu , mak bapak aku ada 3 iron , aku pun ada laaa .
setakat iron kau tuh , campak laut laaa cik adikkk .
belakang orang kau mengumpat laaaa , cuba face to face 
muka taik ade , hipokrit ade . selfish wajib ada !

Lastly , 
KORANG MEMANG BODOHBODOH
LOSER

No comments:

Post a Comment