tanya sama hati



Hey Blogger !

Saturday night yang begitu bosan . bertemankan dengan flu yang membuat aku naik gilaaa .
dah makan ubat pun still same lahhh , tiada bezanyaaaa .
malam nih , aku sorang sorang lagi . well , Ridhwan aku pergi kerja .
tidak mengapa , aku sanggup tunggu dia balik .
nak bermesej dengan dia , rindu tau dekat dia .
hope esok dapat jumpa dia , dah seminggu dah tak jumpa dia .
nak spendtime , hope dapat keluar .
tekak nih pun dah mula sakit , aduuhhh .
tak suka betul tau bila ada sakit macam nih . cepat cepat lah sembuh!!!!
daripada tadi aku online , sampai masa aku pun tak tahu nak buat ape daaaaa .
nak tengok AF ? aku tak minat AF laaaa . huhuhu
membosankan ! tak tahu nak buat apeee .
Ridhwan , cepat lah balik . bb pindu dekat beee tauuu .





No comments:

Post a Comment