HEY AKU SAEIDAH ROSLAN LAAA
BARU SEKARANG KAU NAK INGAT AKU
BARU SEKARANG KAU NAK CARI AKU
AKU NIH LUPAKAN KAU SEBAB APE
PIKIRLAH BALIK SEBAB APE KITA BOLEH JADI MACAM NIH
SEMUANYA BERSEBAB
KAWAN LEBIH PENTING SAMPAI RELAKAN AKU PERGI
BILA AKU DATANG PADA KAU
AKU SUDAH BERPUNYA
BUKAN SEKALI
BUKAN DUA KALI
TAPI BANYAK KALI AKU DATANG PADA KAU
KAU TERLAMBAT CARI AKU
BUKAN DULU AKU TAK SAYANG
AKU TAK SUKA DIPAKSA 
TAK SUKA KENA TUDUH
BUKAN NIAT HATI AKU NAK PERMAINKAN KAU
SEKARANG KAU DAH ADA GF YANG CANTIK SEPERTI MANA YANG KAU NAK
KENAPA MESTI TANYA RINDU KAN KAU ATAU TIDAK
AKU PAHAM KAU
AKU CUBA JADI KAWAN KAU
KITA BERKAWAN 
TAPI TAKLAMA
KITA TAK SERASI NAK BERSAMA AND BERKAWAN
AKU TAKDA NIAT 
MAAFKAN AKU 
LUPAKAN AKU JANGAN CARI AKU
SETAHUN DAH BERLALU , 
ANGGAP KITA TIADA JODOH 
AKU DOAKAN KAU BAHAGIA 





No comments:

Post a Comment