SAYA TERLALU SAYANGKAN AWAK RIDHWAN

KALAU BOLEH SAYA TAKNAK JAUH DARI AWAK

NAK AWAK SENTIASA ADA DISISI SAYA 

SAYA AKAN GENGGAM TANGAN AWAK DENGAN ERAT 

DAN TAKKAN SESEKALI SAYA LEPASKAN TANGAN AWAK TUH

AWAK CUKUP BERMAKNA BAGI SAYA

BIAR APAPUN PERANGAI AWAK , SAYA TERIMA

AWAKLAH YANG MEMAHAMI DIRI SAYA

TIADA SESIAPA PUN SEBELUM NIH PAHAM DIRI SAYA

TAPI TAK SALAH PILIHAN SAYA MEMILIH AWAK

DAN TIDAK SESEKALI SAYA MENYESALI DENGAN KEPUTUSAN YANG SAYA BUAT

BIAR ORANG NAK KATA APA PASAL KITA

ASALKAN KITA BAHAGIA DAN TAK GANGGU ORANG LAIN

SAYA DAH BERJUMPA DAN LUANGKAN MASA BERSAMA AWAK

TETAPI RINDU TUH TETAP ADA DEKAT HATI SAYA

SAYA TERLALU RINDU KAN AWAK

BIARPUN SELEPAS NI KITA MUNGKIN SUDAH JARANG BERJUMPA

SEBAB AWAK DAH BERPINDAH KE EXORA

BERTAMBAH RINDULAH SAYA PADA AWAK

YA ALLAH 

SAYA MENGHARAPKAN HUBUNGAN INI BERKEKALAN SAMPAI BILA BILA

TOLONG JANGAN PISAHKAN SAYA DENGAN RIDHWAN



SAEIDAH RINDU RIDHWAN

No comments:

Post a Comment