YOU AND ME




kalau bolehkan , aku nak sangat macam nihhh . sweet sangat tengok . jeles pun ada tau .
aisshhhh , tkpe tkpe . tunggu nanti sampai masa yaaaa . insyaallah .
pasti akan jadi kenyataan . aku rindu dekat boyf aku . rindu sangat . lama dah tak jumpa dia
minggu depan insyaallah aku jumpa diaaa , hari tuh jumpa pun sekejap jek 
aishhhh , tapi tak mengapakan ? aku dapat habiskan masa dengan miya . 
naik sem tiga jarang daaa aku nak balik melaka . bulan puasa laaa katakan .
jarang nak jumpa miya , pasti aku rindukan dia
miyaaa , jaga diri elok elok . jangan toleh belakang lagi 
semua tuhhh dah takda apa apa kan ?? aku nak kan yang terbaik untuk kauu
yang pasti nak kau bahagia , itu yang aku nakk .
aku sayang kau dengan ewan .
aku takboleh hilang kau dua orang nih . dua dua nyawa aku .
ingt tuh tauuuu 

No comments:

Post a Comment