Ne-Yo - One In A Million


Masih teringatkan lagu ini buat kali pertama saya bersama awak terima kasih kepada kekasih hati saya selama ini yang telah membuatkan hidup saya jauh lebih bermakna dan bahagia saya sungguh bahagia disamping awak susah senang kita bersama jangan awak lupakan saya suatu hari nanti kerana kita hanya jalani hidup yang ditentukan oleh Allah sentiasa lah kita berdoakan agar kita kekal dan tiada kata kata yang menyakitkan hati sehingga memisahkan kita bukan saya nak romantik dekat blog nih tapi ini kenyataan tiada penipuaan atau kepalsuan dalam hidup saya jujur saya bersama awak tak kira darjat atau apa apa pun kerana awak terlalu istimewa dihati saya kini dan selamanya maafkan salah dan silap saya selama kita bersama 5 bulan saya terlalu rindu kan awak harap kita dapat bertemu lagi pada hari akan datang sentiasa menanti saya jangan tutup pintu hati awak untuk saya sayangkan awak Ridhwan . 

No comments:

Post a Comment