Our Story Since You Meet Me

saya nur saeidah bte roslan
pelajar jurusan Diploma Pendidikan Prasekolah di sebuah college swasta Port Dickson
and muhammad ridhwan bte madsah
pelajar jurusan Diploma Pengurusan Muamalat
kehidupan saeidah pada mulanya happy but sampai bulan ketiga sudah mencapai tahap yang tidak boleh nak ditahankan dan dipendamkan lagi 
saya mengambil keputusan untuk merelakan dia pergi bersama orang lain
dan telah hadir seorang lelaki yang begitu perihatin pada nasib saya alami iaitu Ridhwan
saya berkenalan di facebook sahaja padahal dia pernah datang ke rumah saya 
tapi sumpaa memang saya tidak nampak dia datang rumah saya masa itu 
entah kenapa Allah menutup muka dia sampai saya tidak dapat nak tahu siapa orang itu
dan lama kelamaan kami pun berkawan thru facebook and skype
di situlaahh tempat saya meluahkan apa yang saya rasa bila bersama dengan orang yang mempermainkan perasaan saya selama ini
sunnguh tak sangka dia menyimpan perasaaan and telah memasang niat untuk bersama saya
kami pun berkawan dan berkawan
kawan kawan saya berikan idea supaya saya memilih dia dan meninggalkan yang lama
saya pun sudah menjadi single selama sebulan kita berkawan kemudian
saya balik weekend balik melaka awak ajak saya keluar time tuh
first date saya dengan awak saya malu gila time tuh
saya belum biasa lagi dengan awak sebab tuh saya banyak diamkan diri
tiba tiba awak berikan red rose pada saya
sebagai tanda saya terima awak saya pun ambil rose itu
sungguh sweet sangat time tuh
terima kasih sebab sudi terima saya sekarang saya bersama awak tanpa sebarang gangguan
hidup kita berdua haappyy sepanjang 5months nih moga hubungan saya kekal sampai bila bila dengan awak
kita taknak gaduh gaduh ya , kalau ada yang tak kena bagitahu saya 
jujur pada saya itu yang penting kerana saya terlalu sayangkan awak 
terima atas segala nya awak 
Ridhwan always be mine !

No comments:

Post a Comment