Predictable

apa yang nak jadi pun aku makin tak paham dengan satu benda nih . suka sangat nak menyusahkan hidup orang . duit kau makan kenyang kenyang sampai satu masa kau bagi benda yang macam haram jadah kat kita orang . dengan kau yang tak terurus . cara masuk dari awal sampai laa sekarang menyusahkan hidup orang kau tahu ? jangan sampai orang bukak suara komplen macam macam dekat kau . agak agak sikit laaa , bebal nak mampus . dulu sebelum kau kerja tak belajar pasal nih semua ke ? tak pasal pasal naik darah aku bila dengar kau suruh orang duduk sana . memang tak laaa kan aku nak duduk sana tempat yang paling aku tak suka . jauh pulak tuh . sorry to say laaaa , aku tak mentioned nama sapa sapa pun dekat sini . tenyata KAU bukan manusia dan bukan makhluk Allah . Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment