war of the world



hey look ! 
ini dua orang budak sedang sibuk sykping 
harap maaf laaa kalau ada yang terpandang lain macam 
well , maklum saja laaa sekarang sedang menghabiskan cuti sem yang begitu lama 
duduk rumah berskype saja laaa , nak jumpa weekend sahaja ada free time .
lain lain masa diluangkan untuk family tersayang
betapa rindu itu memang sukar nak di ukur . kang kalau ukur beribu kilometer jauh
sekarang dah pun 5months bersama dia 
hope saya dapat lalui jalan yang berliku , kalau ada bom depan mata pun saya abaikan 
sebab bom tuh laahhh pemusnah segala nya
nak panggil ahli bom datang , pergi mampus laaa . hahaa
sendiri saya boleh matikan . tak heran . saya power 
awak yang diluar sana jangan sibuk nak pasang bom dekat dekat dengan saya
saya campak balik bom awak tuh kang. AHAHA
saya dah ada kereta kebal dalam hati nih 
berani berperang lahh awak dengan kereta kebal saya nih
jangan harap awak nak menang 
kereta kebal , jaga saya baik baik tau 
jangan sampai kena bom . saya sayangkan awak sangat sangat wahai kereta kebal 
jangan tinggalkan saya dekat medan makanan .
kang bertambah buncit perut saya nih 
hahaha , sudah mula mengarut . entah apa apa lahh dalam otak aku nih pikirkan .
apa pun tak boleh 
yang pasti , iloveyou kereta kebal forever 
sama sama kita jaga kubu pertahanan kita ni sampai bila bila 
ingat tuh 



No comments:

Post a Comment