berani mati

well goodmorning , hari hari aku sakit hati dengan perangai kau perempuan aishh macam mana aku nak cakap pun aku tak tahu kau tuh dah la keras kepala setiap kali ayat yang keluar dari mulut kau buat aku makan hati jek bila dengar kau kawan aku seperti mana semua orang tahu tapi agak agak ckit bahasa kau tuh cik adikk oiii bukan aku sorang yang terasa tapi lagi dua lagi sahabat aku pun turut terasa jangan cabar tahap kesabaran aku yerrr ingat sikit dengan siapa kau duduk berani kau lawan padah kau terima suka hati parents kau la nak menilai aku apa aku memang sombong tapi dalaman aku kau tak tahu jangan sampai satu masa aku halaau kau keluar dari rumah tuh kau nak cakap pasal rumah cakap laaa rumah siapa kau duduk rumah aku ke kau think it okay terima hakikat diri kau tuh asal dari mana bukan aku hina kau tapi aku nak kau beringat ayat ayat orang makan hati and sakit hati memang macam nih kalau kau baca kau kena simpan jela perasaan kau yerrr sebab aku tulis nih bersebab bukan tak bersebab aku terus terang dengan kau kang kau melenting and jangan sampai aku layan kau macam dulu thats all for today thank you

No comments:

Post a Comment