huh , aku macam tak percaya jek ada lecturer yang macam macam perangai nih . nak suruh buat nih laa tuh laaa . hairan siot , aku datang nak study . as guru tadika kena laa bermakeup sikit , bak kata miss apa entah time sem satu . kebanyakkan mereka semua tak kesah pasal makeup nih . bila tiba sem 3 nih , macam macam peraturan kau bagi . class lebih dari 5 jam sehari . padahal jam kredit hanya 3 jam . apa pun tak boleh laaa . nak pergi class dia kena pakai stoking , tudung kena labuh . ingat aku nih ape , kalau nak buat something tuh kita kena ikhlas . tapi kau buat rules macam nih buat student bertambah dosa lagi adalah . aishh , sekarang kau dah spoilkan mood aku time midterm tadi . dalam syok idea aku melambak lambak keluar tiba tiba kau masuk cakap nak jumpa aku . wth doeeee , tak abes essay aku buat . hilang idea semua . tolong laaa jangan nak paksa student buat benda yang dorang tak suka .

No comments:

Post a Comment