untuk dia

dalam hatiku tak mampu melihat dia bersedih , sedih aku melihat dia dalam kesedihan . dalam kegembiraan , kita pasti akan berduka . aku berdoa kepada Yang Maha Esa , sembuhkan lah ayah dia . aku tidak mahu melihat dia bersedih , kerana aku turut bersedih ketika melihat mata dia mula penuh dengan air mata . aku paham perasaan dia , aku cuma tidak mahu dia terlalu memikirkan benda nih . aku berharap ayah dia akan kembali sembuh seperti sedia kala . saat seperti ini , aku dapat melihat betapa ayah dia sayangkan dia dan rindu dengan dia . dan juga dia turut menyayangi ayah nya . saya sudah pasti , akan ada yang tidak kena akan berlaku . kerana saya tidak sedap hati , um . minggu nih kita balik tau sayang , awak jumpalah dengan ayah awak . saya ingin lihat awak bahagia berjumpa dia . maafkan saya buat awak risau semalam sebab menangis depan awak . maafkan saya , saya terlalu sayangkan awak . tapi lidah saya tak mampu nak katakan semua itu , dalam hati saya sahaja yang mampu untuk ucap perkataan itu . saya sentiasa ada disisi awak untuk kuatkan semangat awak . jaga diri baik baik , saya ada untuk jaga awak . susah senang kita bersama .

No comments:

Post a Comment