AAM

Hey hey ,
Mari sini duduk baca entry saya tentang kawan saya saya berada dekat Seoul .
Pada mulanya kami kawan satu sekolah masa sekolah rendah .
Bila dah masuk ke Sekolah Rendah Agama yang time petang petang tuh , kita orang takda la rapat mana .
Ada jek nak bergaduh , tegur pun jarang .
Berjumpa last sekali time form 3 , keluar sama kawan aku .
Itu pun tak bertegur kan ? HAHA
Nak buat macam mana , and now since ada fb . Mula tegur tegur sikit ,
Aku ingat lagi kau buat aku time sekolah agama sad tau .
ermmm , balik lah Malaysia cepat . aku teringin nak jumpa kau .
Kau kawan aku kan ?? Jangan lupakan kawan tau .
Tak kesah laa kau macam mana , aku tetap kawan dengan kau . hehehe
Nanti aku bawak bf aku jumpa kau sekali ya :)
Kita berkawan sahaja :) terimakasih

No comments:

Post a Comment