Mistake otak

Betul ke Studying is Boring . Maybe betul lah kot . For sometimes laaa , HAHAA
Aku pun kalau study confirm boring . Boleh study kat tempat tertentu jek ,
Kalau dekat rumah , I'm sorry laaa takda masa nak study .
Tapi kalau kat college bila mood nak study datang jangan nak kacau laaaa kan .
Pantang aku kalau tengah study ada orang duduk membebel tanya itu ini .
Confirm spoil mood aku nak study ,
and lagi satu pantang aku bila nak study orang duduk rampas note aku yang aku penat penat tulis .
Tapi kebiasaan nya bila aku dah puas hati study tuh , aku dengan rela hati nya bagi note aku tuh kat orang .
Orang yang biasa aku bagi note aku adalah Ainuur . HEHE
Memang taklahh aku nak study time nak masuk dewan exam , buat hilang idea aku .
Masa tuh aku hanya duduk menghafal yang penting dan bertawakal nak masuk dewan exam .
Kalau bab meniru nih , bukan aku laaaa kan . :)
Aku just jawab apa yang aku tahu jek . And pantang aku dalam dewan exam adalah orang sebelah duduk tnaya jawapan dekat aku . HAISHHH
abes laaa masa aku nak layan kau kan , nak cakap bisik bisik . macam kau dengar , HAAHAH
so , ignored jelaa orang duduk sebelah aku .
Buat masa nih belum ada mood nak study , minggu depan baru ada feel nak study.
Kali nih tkboleh nak main main sangat , pointer kena jaga . Risau laaaaa , huhuhhu
Doakan saya supaya jangan malas malas nak study tau . heeeeee

No comments:

Post a Comment