Must read tau

KENYATAAN (must read tau ! )

Haa , aku memang suka duduk menunggu lagi tadi .
Dah laa aku tengah bosan , kau pulak banyak kerja .
Bertambah bosan lah aku , berapa lama kau nak basuh motor ?
Bukan nya kau basuh kapal terbang pun . Adoiii sayangggg !
Boleh cepat tak ? bosan nih . agak agak nanti aku nak bersalin pun kau lambat kan ,
Sedih aku macam nih , urm .

BODOH BODOH

Time bosan macam nih la aku pergi layan game dekat FB tuh .
Huntung ada game The Smurfs and Co tau . Kalau tak dah lama aku melalak sebut nama kau
ERRRR !

No comments:

Post a Comment