Selamat Pagi Dunia dan Orang orang ,

Hari nih genap 8bulan saya bersama Ridhwan . I'm sorry my dear about last night . terlalu tinggi ego saya .
Bila awak cakap macam tuh , seolah olah bulan sudah jatuh dekat Bumi . Hati saya hancur sangat sangat .
Dalam otak fikir yang bukan bukan , awak macam nak tinggalkan saya .
Air mata laju keluar dan terus mengalir ke pipi , atas katil saya tidak boleh duduk diam .
Menahan sebak dekat dada , tahan setinggi mana yang yang mampu ,
Sampai satu saat , tidak boleh di simpan lagi , akhirnya jatuh terduduk .
Mungkin saya yang lain , tapi saya memerlukan awak semalam .
Benci bila balik rumah and rasa berjauhan dengan dia , ada sahaja yang tidak kena .
Pasti akan bergaduh ,
Maafkan saya Ridhwan , saya terlalu sayangkan awak . Saya tak mampu nak berjalan tanpa awak .
Happy Monthlysarry sayang !

No comments:

Post a Comment