welcome home Saeidah Roslan !
yeahh , berada di melaka buat masa sekarang nih . 
cuti sem dah bermula , padahal orang lain dah berganjak masuk ke sem lain,
aku jek yang lambat . cuti selama sebulan duduk memerap dalam rumah .
semestinya laa takda kerja lain kan . hehehee

ha meh sini ada cerita yang di story morry kan . heehe
mesti korang tertanya tanya dari mana aku dapat nama SAEDD kan ??
nama nih ada orang bagi pada aku masa aku sem 1 dekat college dulu .
secara spontan and tidak langsung nama nih boleh jadi nama manja aku gitu .
heheeh , bila difikirkan balik , 
yeahhhh , lebih kurang nama aku aje . SAEIDAH .
cuma ejaan dia lain sedikit .
lagipun aku suka dengan nama SAEDD nih .
maksud saedd nih adalah BAHAGIA . 
alhamdulillah dengan maksud nama nih .
syukur ia memberi kesan kepada aku . bahagia :)

sampai sekarang nama nih terus melekat dekat diri aku dan orang orang yang panggil aku .
nama ini sebenarnya telah diberikan kepada aku daripada SAM . hahaah
bongok punya sam , suka suka panggil nama aku macam tuh . 
btw , terima kasih bebanyak . 
and jangan lupa follow saya di twitter (SaeddRoslan)



No comments:

Post a Comment