AKU DEMAM


sepanjang minggu nih aku demam 
selsema and sakit tekak 
malam malam mesti makan ubat 
jangan aku addict dengan pill nih semua daaa laaa
tak tahan bila setiap pagi aku bersin non stop 
nak nak sekarang si aryssa kena selsema and batuk
perghhh ! makin lemau badan aku nak tahan sakit nihhh 
hope sangat demam nih slow dari hari ke hari ...
penat woo macam nih , nak makan ubat 
and aku nh jenis tak takut makan ubat

cerita kecik kecik makan ubat 
HAHAHA
kasi gelak dulu laaaa , sumpah wehhh !
kecik kecik dulu aku memang takut gila makan ubat
sampai darjah 6 makan ubat pill kena cairkan guna air 
betapa takutnyaa nak makan ubat pill . 
selalu bergantung pada ubat air . hehehe
itu laa Saeidah Roslan masa kecik kecik dulu 
ishhh ! malu laaaaa . HAHAHA


DOAKAN SAYA CEPAT SEMBUH :)

No comments:

Post a Comment