baby blues



HUJAN RINTIK RINTIK , AIR BERGELORA

hari nih hujan tanpa henti , lagi semalam 
ewan dah decide nak keluar hari nihhhh
tunggu sampai pukul 12 tak bangun juugak orang bujang nihhh
aissssh , akhirnya bangun jugakk dalam pukul 1 
bila dah bangun aku pun siap and last mama ewan tak bagi keluar pulak daaa...
perghhh ! tukar balikk baju . dalam pukul 3 text punya text , dia suruh aku siap .
kata nya kereta sudah ada :) 
aku pun siap sekali laggiiiiii .. then keluar dengan ewan 
jalan pulak jammed ! biasa laa melaka time time cuti and nak chrismass nih
makin ramai lak orang dekat DP tuhhhh..
nak nak Year End Sale kan . bukan main lagi shoppiinggg !
dalam pukul 4 lebih baru dapat parking dekat Hatten tuhhhh .
Fuhh , untung ada parking . kalau takda parking pisanggg laa masing masing mencari nyaaaa
and then pergi jalan jalan sekeliling DP tuh tengok cadar for single bed !
comel gilaaaa , pink gitu... ingatkan nak beli untuk next sem punya cadar .
tapi duit tak cukup , biasa laaa dekat AKEMI tuhh , mahal kot .
simpan duittt , next week boleh beli ! 
semestinyaa pink one set . HAAHAHA
jarang kot aku nak ada barang warna pink nihhh ,
then dalam pukul 6 lebih gerak balikkk lepas makan semua 
tempat parking dekat Hatten nak keluar pun jammed ! 
payah gilaaaa sabarrr jelaaa , lagipun aku happy gila dapat keluar dengan Ewan nih haaa !
sayangg dia sangat sangat , sorry tak dapat nak makan Burger King , 
sebab nya adalah tak jumpa Burger King tuh dekat MP . hehehe
padahal dulu ade jek kot , mybe dah tukar tempat lain kot . 
Mana laaa aku tahu kan , thanks Ewan for today ! 
Iloveyou soo muchhhh , insyaallah saya akan temankan awak daftar nanti tauuu
tapi tak janji takut mak tak bagi . 

SAEIDAH RIDHWAN


4 comments:

  1. iloveyou soo muchhhh honey baby blueee !

    ReplyDelete
  2. Iloveyou sayang Beloved Baby !!!! muchhhh

    ReplyDelete
  3. emuahhh ! sayang sangat dekat awak tau !

    ReplyDelete