December 2011



Fuhhhh , gila penat hari nih . Puas dah aku gossip dengan si mulut murai sorang nih ,
MIYA

banyak gila cerita kali nak diceritakan . 
lama kott tak jumpa dia since dia SPM nih 
and tadi duduk jumpa dia , macam macam cerita keluar .
Aku dengan Miya jalan berdua jek , yang laki laki jalan sesama laki jek
laki sibuk cari kasut untuk si Jaja haaaa .
so , aku pun ronda satu MP sambil bergossip tak henti henti 
sambil sambil tuh , tengok baju baju dekat stall kecik kecik . 
cantik cantik wooo , baru ingat nak beli satu . tapi orang tuh taknak bagi murah kat aku lak .
melepas lagi , huhuhu .
then pergi makan Mcd , nak makan Burger King takda pulak daaaaa .
Rindu gila dekat Ewan , lepas Miya pergi jumpa mbe dia baru lah aku dapat berkepit dengan Ewan 
Bergossip pulak dengan dia pasal hal sendiri .
I'm sorry sayang pasal text petang tadi , um .
Terhangin tak pasal pasal dengan awak , untung awak pandai pujuk
Ajak keluarrr , heheehe . :)
I'm gonna miss you again dear , 
Doakan result saya esok . AMIN

No comments:

Post a Comment