hush



andai itu keputusan awak , saya ikutkan . mungkin itu yang terbaik untuk awak
saya tkada pun nak halang awak buat keputusan awak
itu yang terbaikkk untuk awak , kalau teruskan pun saya taknak 
awak rasa macam terpaksa and tertekan dengan itu
so , ape pun keputusan awak saya sokong , saya sentiasa ada 
untuk sokong awak dari belakang 
kalau awak terjautuh sekali pun saya tetap ada dekat sisi awak
kalau awak jauh dari saya pun bagi saya awak tetap sama 
dekat di hati saya and cuma life saya jadi lain sedikit 
saya berharap dapat tengok awak hari hari untuk tahun depan :)
itu yang saya mahu , kalau awak takda pun saya tahu
kita tetap akan bersama , akan saya balik jumpa awak 
saya rindu kan awak , jangan lahh awak jauh dari saya 
saya perlukan awak , sumpah saya sedih bila dengar awak decide macam tuh 
tak sanggup hati saya nak lepaskan awak pergi jauhhhh 
saya ada dengan awak untuk nak bagi semangat dekat awak 
akan saya ingatkan perkara yang penting 
agar kita berjaya dan akan di satukan satu hari nanti 
dengan penuh rasmi dan restu 
AMIN

No comments:

Post a Comment