Malam nih sumpah gilaa bosan ! peerrrggghh !
 tak tahu nak buat ape . ummmmm . nak text pun tiada siapa nak layan malam nih .
. mesti tertanya tanya kan ?? mana boyf saya .
 dia sakit perut malam nih sebab makan sambal banyak sangat , 
so jadi nya sambal selit . bukan santan selit . 
macam nih lahh agak nya kalau hari hari aku takda boyf yang text . 
sedangkan line maxis buat hal aku yang naik hangen dengan dia 
kalau call tuh payah nau dia nak angkat memang naik lahh temperature aku nih .
 tak suka tunggu kot , macam ape jek rasa .
and tengah malam macam nih aku bosan ! 
aku perlukan kau sayang 
. aishhh ! RIDHWAN , 
padahal aku yang buat decision suruh dia rest 
but at last aku yang macam orang bodoh dekat rumah tak text sesapa .
act , aku rindu gila dekat RIDHWAN sangat sangat . 
padahal baru jek kot jumpa dia hari tuh , tapi rindu jugak . 
kami satu melaka tapi jumpanya jarang sekali . 
kena tunggu weekend baru lahhh dapat jumpa , itu pun nasib nasib jek tau .
erm , malam semalam aku mimpi yang paling aku takut bila aku dah kawen nanti ,
mak mentua ku , ummmmm . takut nyaaaaa :'(
masih belum diceritakan pada RIDHWAN 
akan aku simpan cerita ini , sumpahhh sedihhhh . 
k la , goodnight . esok sambung lagi 

No comments:

Post a Comment