motif



GOOD MORNING 

hari nih ape benda aku nak buat dekat rumah eaaa , 
macam bosan gila duduk rumah adap dua budak nih .
okay , Ewan jom keluar hari nih . Ajak Luqman and Miya 
Insyallah kalau free , heheeh 
Tapi Ewan saya demam laaaaa , macam mana nak keluar .
Demam panas pulak tuh , haishhh . Risau aku dibuat nyaaa ,
Nevermind , kalau hari nih tak boleh Sabtu masih ada . KIHKIH
Biasalahhh , aku bukan rajin mana pun nak duduk PD tuh .
Better aku duduk rumah makan free , isnin nanti balik laaaa .
Lagipun class belum start lagi , and aku malas gila nak pack barang .
Orang perempuan kalau barang sikit tipu laaa kan . 
Ini aku punya barang macam nak duduk PD terus , 
PD cukup bosan untuk aku , tapi nak buat macam mana kan .
dah belajar sana , duduk jela sana . 
Okay , kalau korang nak tahu , aku dah malas gila nak keluar dekat PD tuh , 
dah laaaa jauh gila babeng nak pergi Bandar dia , 
Bandar entah ape jek yang ada , HUHUH
Insyallah , dua minggu sekali aku balik Melaka .
errrr ~ macam dah lari topic jek , hehehe 
Okay laaa , motif aku tulis adalah AKU NAK KELUAR HARI NIH 

No comments:

Post a Comment