my MRM



ridhwan 

awak tahu kan saya sayangkan awak macam mana ??? 
maafkan saya pasal malam tadi . 
bukan saya sengaja buat macam tuh 
benda daa lepas pun kan , tapi takda makna bagi saya pun
just satu ayat bodoh bagi saya 
maafkan saya sangat sangat 
jika selama nih saya selalu sakitkan hati awak 
saya minta maaf , saya terlalu jahat kan 
itu diri saya , ego tinggi .
even awak minta maaf pun semalam hati saya sedih jek rasa
tapi its okay . akan saya pendam all this dari kita terus macam nih
and semua akan seperti biasa mulai hari nih sayanggg :)
i love you ridhwan , you the only one for me 
terima kasih bahagia and tahan dengan perangai awak 
and tidak lama lagi 11 months for us 
and 12 then 1 years .
saya tak pernah macam nih lama dengan someone
but you're the one and the last i love !

GM for me , GN for you 

I MISS YOU MRM 

No comments:

Post a Comment