cinta hidup






11 months buatkan aku terlalu rindukan dia , even satu college and hostel yang dekat dengan dia payah sekali aku nak jumpa dia buat masa sekarang nih . disebabkan masing masing terlalu busy dengan life masing masing . aku terlalu rindukan dia , tapi tidak mengapa . sekarang masa untuk belajar , ada masa pasti akan berjumpa . paling tidak balik melaka baru jumpa . semua ini dugaan bagi aku , aku kena terima and aku nak simpan perasaan rindu nih lama lama , baru best macam nih . takda laaa kejap kejap nak jumpa dia . takut dia pulak bosan nanti . 

Janji janji yang telah dibuatkan aku akan ingatkan kembali pada dia , agar perkara yang tidak diingini berlaku dalam hubungan yang lama and insyallah kukuh untuk selamanya . semua orang pasti ada perasaan yang bukan bukan pada pasangan nya bukan . begitu juga aku , apa yang aku rasa akan aku tanya pada dia sama ada perkara itu benar ataupun tidak . tapi aku percaya kan dia :)

Hope new sem nih bagi perubahan yang besar for us . Jejak langkah yang baru pasti inginkan perubahan . insyaallah , amin . 

lastly , saya betul betul sayangkan awak Ridhwan . I wish you were here .




No comments:

Post a Comment