MILIK SIAPA ?


OH MY BED !!


ini katil saya and kadang kadang saya berasa takut nak tidur 
sebab banyak kali terjadi saya terdengar orang berdengkur 
terlalu kuat sebelah telinga saya 
bila saya sedar saya melihat kawan sebelah saya yang sedang nyeyak tidur 
dan tidak berdengkur . 
SUBHANALLAH !
saya sendiri tidak pasti siapa empunya dengkuran tersebut .
dan pastinya bukan saya , kalau saya semestinya saya tidak akan tersedar bukan ?
dan yang paling pelik selepas saya tersedar dengar bunyi itu 
hanya 3 4 kali bunyi tersebut dan diam .
meremang bulu roma bila tiap tiap pagi tersedar dengar bunyi tuh 
tapi benda seperti ini telah pun berlaku masa duduk rumah lama dulu .
kerap terjadi dan bila keesokkan pagi saya bertanya kepada kawan saya yang tidur di sebelah saya 
dia berkata yang dia tidak berdengkur dan saya yakin dia tidak berdengkur 
sebab saya sendiri bangun dan melihat dia tidur dengan nyeyak .
saya sendiri tidak tahu untuk berkata apa-apa
hanya ayat Kursi menjadi peneman saya 
Moga Tuhan lindungi saya dari gangguan syaitan . AMIN

No comments:

Post a Comment