hahahihihuhu

soon , i become 20 years ! ouhhh damn ! tua dah aku , macam tak percaya pun ada jugak kan . kalau boleh nak belas belas lagi . takmau puluh puluh , wuuaaarrghh ! takmau jadi dua puluh . tua kot , aku nak muda jek selalu . boleh tak ? ada pape ubat tak yang boleh bagi muda always . bodoh jek kan permintaan aku nih . annoying gila babi . HAHAHAA . nak buat macam mana , nih lah lumrah kehidupan . jejakkan kaki menjadi lebih matang dan matang . berfikiran positif adalah penting , jangan nak childish sangat . soon , i'll be a teacher ! ahhhhh ~ syukur dah ada sikit pengalaman untuk itu . Alhamdulillah ~ ini membuatkan aku jadi semangat sikit nak jadi cikgu tadika . and one more thing , cepat lah abes diploma . Nak kerja nak ada itu nak ada ini . HIHIH .banyakkan benda yang aku nak dalam life nih , THATS ALL . BYEBYE .

No comments:

Post a Comment