bakal pengantin


ASSALAMUALAIKUM

salam jumaat semua moga hari jumaat ini memberi barakah kepada uolls okay

Hari jumaat biasanya ramai orang yang adakan majlis akad nikah bukan?
ha , dengan itu saya nak mengucapkan selamat pengantin baru kepada kawan saya , ASIP
syukur alhamdullillah hari yang ditunggu-tunggukan sudah tiba
dalam sekelip mata dah jadi suami orang , malam nih kot dia nikah
kita tetap kawan sampai bila-2 , jaga isteri comel tuh baik-2 okay ! 
SELAMAT PENGANTIN BARU

and dalam duduk borak-2 pasal kahwin nih , ada dua kawan sekolah saya nak berkahwin
ahaaa ! jangan terkejut ya . tahniah saya ucapkan untuk korang :)
saya jek belum nak kahwin lagi , belum sampai masa kot . 
Terasa jelesnya bila kawan dah nak kawen , ermm . 
tunggu sikit masa lagi kahwin lah aku . hahaah , gatal nauuu kan aku nih .
belajar . kerja . ada duit , kahwin !

esok maybe ke KL , insyallah :) 
tapi rasa macam malas sebab kawan baik saya Pika ajak keluar esok
tapi tak tahu lah macam mana . 
tunggu jelaa keputusan saya okayyy 





No comments:

Post a Comment