slim melidi


okay aku jeles gila tengok pic yang nih 
makaihhhh ! apesal aku kurus time nih , kenapa sekarang bukan main gemuk lagi aku haaa ? 
kuat makan betul-lah aku nihhhh . pleaseee kuatkan niat aku nih nak kurus balik 
and fyi sekarang aku dah tak pakai size S lagi dahhh . dah kena pakai size M 
sedihnyaaa bila fitting baju hari tuh , S tak muat ! Kemeja kottttttt 
dah tak pasal pasal kena pakai M . Medium for Me !
TAKPELAAAA ! boleh jek nak kuruskan badan nih kan kan ?
Ayat nak sedapkan hati jek . Naik sem please sekdah jangan nak makan ikut selera sangat
jangan nak makan even tak laparrrr . Please laaaa ! Need someone to remind me pasal makan 
baru teratur berat badan aku . BMI aku sekarang normal ! dah laaa pendek . 
huiiissshh ! Tak best langsung nak sangat tinggi macam model model tau 
GRRR ! kurang kalsium kan aku nih , lalaalaaaa
Seluar yang aku pakai dekat atas nih pun tak muat lagi daaaaa , kesiannnnn ! 
but pinggang aku still 27 okay ! Berlagak sikit . kuiiihhhkuiihhh ! 
Okay-lah , taknak tengok lagi badan dekat atas nih . Jeles okay ! BYE



No comments:

Post a Comment