WEDDING



Memang best kalau jadi wedding planner nihh 
HAHAHA
dapat duit pun banyakkk 
cuti cuti nih temankan eza lah nampak nya 
yang sedang sibuk dengan persiapan perkahwinannya bulan 11 nih
nak taknak layankan aje , hehehe . Beribu kotttt ~ 
Kahwin sekali dalam hidup kan , mesti lah nak merasa adat itu , adat ini 
takkan lah kita nak biarkan adat adat nih semua lapuk kan ?
Mestilah tidak , kalau boleh kita nak amalkan sampai ke anak cucu nanti
dapat diorang merasa orang dulu dulu kahwin macam mana 
entah bila turn aku nak kahwin pun tak tahu , hehe 
Lambat lagi masanya , aku tengok ramai orang sekeliling aku sudah sibuk 
tunang lah , kahwin laaaa . Mesti best kan ! 
Ape ape jelaaa , aku harap sangat time eza kahwin nanti aku memang sedia ada
dekat melaka nih , taknak ada benda lain yang ganggu .
Kalau ada pape yang ganggu , konpem aku cabut lari ! 
HAHAAHAH 
BYEBYE



No comments:

Post a Comment