Nisfu Syaaban




SALAM NISFU SYAABAN SEMUA 

Bermulalah buku baru pada malam ini , buku amalan yang lama telah ditutup .
Insyaallah saya dapat menjadi lebih baik saat bulan Ramadhan mula mendatang tidak lama lagi 
dengan ini , saya ingin memohon maaf atas ape yang saya telah lakukan pada semua orang dan mengumpat ke mengutuk ke , moga korang maafkan lah yaaa :)
And pada hari ini jugak saya bakal menjadi seseorang yang baru dengan gaya yang baru . 
Rambut telah dipotong pendek , :) Moga ini jadi semangat pada saya untuk maju ke hadapan 
dan akan saya buktikan kepada semua bahawa saya bukan insan yang lemah dan saya mampu untuk melakukan segalanya tanpa bantuan pada orang lain . 
Moga business saya berjalan dengan lancar dengan bantuan kak Azdiyana sorang nih . 
and also my family , thanks for support me . 
Moga-2 result saya memberikan semangat pada saya untuk abeskan diploma ! YEAHHH !



OKAY LET ME INTRODUCE BOUT HER 

AZDIYANA BINTI ALADDIN 
yang bertudung tuh ? 
fact is dia punya style tudung memang ohsemmm gila :)
setiap kali dia datang rumah baju yang dia pakai semuanya cantik-2 
dulu dia kerja SIME DARBY 
and now dah berhenti kot , jaga kedai ayah dia BERKAT SALAM kedai ikan bakar
and lagi satu uolls patut tahu kan , gigi dia ! ahhhhhaaaa ! ada berlian babe ! 
memang cun gilaaa dia nih , we'll see soon yee kak ! 
MUAH MUAH ! hahahaa




No comments:

Post a Comment