RAMADHAN


assalamualaikum semua , selamat menyambut bulan puasa 

puasa biar penuh okay tapi kalau perempuan tuh 
Allah sayangkan sikit dapat cuti free :) heheh
Semoga kalian semua sihat-2 and hope korang dapat laksanakan ibadah puasa pada tahun ini
dengan sempurna. Okay , hope saya dapat menjadi lebih baik 
pada bulan puasa kali ini . Mari tengok new style saya pergi college . Kinda weird sikit bila
orang tengok , sorry . Selesa kot bagi saya . 
For this sem saya kena ubah diri banyak-2 tau sebab saya dah make a deal sama lecturer saya 
so I must pertahankan dia :) Biarpun di mata orang lain dia macam tuh , tapi
selepas saya jujur dengan dia semalam hanya Tuhan je yang tahu betapa mulia nya
niat dia untuk student dia . Ilmu yang diberi itu berkat , kalau tak menghormati seseorang itu 
so ilmu yang dia bagi jadi tak berkat . :) No wonder la senior sem lepas suka dekat dia 
Thanks Allah sebab dah buka kan mata saya .
Sekejam mana pun kerja yang dia bagi , itu adalah untuk memberi ilmu dan untuk kita simpan
pada masa akan datang , itu semua pintu kejayaan buat kita . 
Moga kalian semua terbuka pintu hati untuk tidak melukai insan yang memberi kita ilmu 
selama 3 sem . 
Dia juga telah nampak perubahan dalam diri saya , Ya Allah tahan jela air mata time mengadap dia semalam
Semoga saya tidak lagi tergolong dalam golongan yang rugi dan negatif . 
AMIN 



SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN



No comments:

Post a Comment