sem 5





assalamualaikum semua , hai semua ! 
saya kembali balik selepas seminggu dekat college 
okay jom saya cerita sikit new sem , new life saya

sekarang dah masuk sem 5 , alhamdulillah result semakin naik 
terima kasih Allah atas pemberianMu ini , berkat doa dari ibu bapa serta yang rapat dengan saya
saya dapat rumah tingkat 4 ! ouhhh , memang tidak dapat dijangkakan dapat rumah tinggi melangit
dah lah lif takda , naik tangga jelaaa . kasi kurus sikit badan nih .
terpaksa angkut barang banyak2 naik atas . then nak turun pergi makan pun terasa agak malas
nak berdating pun malam-2 jelaa yang free , penat nak naik turun tangga .
Alhamdulillah hari jumaat takda class , feel free nak balik melaka aje . heheeh
so next week nak puasa daaaa , for the first Ramadhan saya dengan member saya kena masak 
untuk sahur :) bergilir-gilir seems fair lah buat cara macam nih

this sem ada 5 subjek 
 Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan III
Bahasa Arab II
 Kesihatan Kanak-kanak
Perancangan , Penubuhan & Pengurusan Prasekolah II
Pengurusan & Keusahawanan Pusat Perkembangan Kanak-kanak 
and insyallah akan amek MUET this sem 


amek MUET sorang-sorang lah nampak nya , takda kawan yang nak amek 
MUET . hoping ada yang amek MUET dalam class nanti :)

start buat assignment minggu depan . byebye 


No comments:

Post a Comment