sickness


LOOK ! muka orang sakit . kesian nya saya muka tak berseri and bermaya langsung
okay , sepanjang seminggu kat college and till now demam saya still macam nih
tiap-2 malam menangis sorang-2 sebab tak tahan sakit . poor me kan ?
tiap malam badan jadi seram sejuk and bila sahur jek takda selera nak makan
even pergi makan kfc pun , beli ayam dua ketul . seketul pun tak lart nak habiskan
tekak sakit , batuk . haihhh ~ dugaan semua nihhh
and this morning bangun sahur tengok mata lain macam jek rasa , 
tup tup ! sakit mata berjangkit dengan Arysaaaa , Ya Allah kenapa lah antibody saya nih
kuat bila bulan puasa . ermmm ~ and kawan-2 saya kat college tuh ramai yang keracunan 
makanan , i wont be one of them . Protect me Ya Allah
Dugaan Dugaan .
So korang yang dekat dengan saya tuh jangan tengok mata saya okay , nanti korang 
pulak yang terkena sakit mata nanti . heehee
Doakan saya sihat-2 sahaja pada bulan Ramadhan nih 




No comments:

Post a Comment