Nadia Kamal wedding


Let me intro about NADIA KAMAL
Nadia Kamal adalah kawan kakak saya Eza dimana ia merupakan kawan saya jugak :)
HEHEH

Menikah bersama Zaharie aka Black 
pada 16.11.2012 selepas zohor 
saya ditugaskan untuk memakaikan dia tudung untuk majlis akad nikahnya
dibantu oleh FARA YAHYA (bestie)


ini adalah pelamin untuk majlis Akad Nikah




Makeup session by Ery




videograhper yang busy ha :) Har Har




This FARA yang temankan saya masa tuh , 
kesian saya takda orang nak temankan . Takut keseorangan jek , ehehe




Turban lah yang paling sesuai dengan muka dia , risau jugak masa tuh .
Otak blank abes tak tahu nak pakaikan tudung macam mana 




Proses nak menikah , hehehe




Muka Black neves jek aku tengok masa tuh , cuak laa tuh .




I'm w Nadia Kamal aka YUYU




FARA busy tengok orang menikah :)




Majlis Persandingan Nadia Kamal w Zahari 

CONGRATULATION PUAN YUYU ! 



No comments:

Post a Comment