Assalamualaikum semua :)

Sekian lama tak update blog , apa khabar kalian semua ? Moga semuanya sihat sentiasa
Maaflah sebab jarang gila nak update blog nih . Terlalu sibuk dengan twitter and fb :)
But I'm still tak lupakan pada bloggie saya nih . 

Dalam berapa hari lagi saya nak balik college daaa.. Doakan result saya terbaik and kalau boleh dekan :) 
Saya tak pernah dapat dekan. Insyaallah selepas apa yang telah saya usahakan dan saya jawab pada last paper hari tuh memberikan keputusan yang cemerlang ! Next sem is my last sem :'( I gonna be a teacher after this . New life will begin . Moga ada jalan yang menerangi hidup saya . AMIN 

Next sem I'll meet my lover :) I'm glad there's still ada space for us . Even dah sebulan lebih tak berjumpa , even dia busy . I'm still try to understand him . I'm glad have you in my life , people always say I'm the lucky girl got you !!! I'm hoping our relay will stick forever . 

Here I wanna share something with you all semua . Here ada someone yang berkata pada saya ,'You're looking sweet when you didn't wear hijabs'. Itu sudah melampau bagi saya . Please laaahhh , i love hijabs okay ! Don't ever try nak jadi setan . GO DIE DIE ! I think you should die .

And for those yang duduk menganjing saya tuh , please realize that you're not pretty hot like me . and thank you for saying that to me :) I'm happy atas pemberian Allah and saya bukan berlagak or what kkk..
I just be myself , and fact saya memang ramai kawan . I'm not the BATAKS one who is mengejar follower dekat tweet . KAHKAH 

THAT'S ALL FOR TODAY . MISS YOU 




No comments:

Post a Comment