Ini yang terakhir kali

Setahun lebih aku bersama kawan yang baru , walaupun mereka adalah classmate aku sendiri.
Tanggapan pertama mereka melihat diri aku adalah KEREK 
Yes , thats me yang mana tidak suka berkawan pada awal pengajian di kolej.
Tetapi selepas bertahun belajar disana terlalu banyak yang telah aku lalui..
Semua pahit semua manis , dah ada dalam kenangan hidup aku.


Terima kasih kalian kerana sudi menerima aku sebagai kawan :)
Biarpun tidak lama bersama , bagi aku koranglah yang terhebat !
Korang kawan yang baik , biarpun mulut semua bukan main tapi hati baik
Sentiasa di waktu susah dan senang , walaupun ada termasam muka , 
itu normal bagi sesuatu kehidupan. 
Selepas ini akan berpisahnya kita kerana haluan hidup kita sedang menunggu
Aku mengharapkan agar kalian tidak pernah lupa akan persahabatan yang terjalin ini.
Biarpun aku hanya orang baru yang muncul dalam kelompok kalian.
Terima aku seadanya , halalkan segalanya dan luahkan segalanyaa..

Aku disini mendoakan agar kalian berjaya selalu dalam kehidupan yang mendatang 
TERIMA KASIH NORAINI ESNIE HASMILIA HAMID UMAIRAH AMIRA MUZID SALIYA ATIKAH ZAMRI

Aku titipkan sedikit kenangan yang terakhir kita bersama :)

tidak lupa juga kepada teman- teman yang mengenali yang tinggal serumah dengan saya,
TERIMA KASIH SAYANG 


No comments:

Post a Comment