20-14


2014

Welcome to two thousand fourteen ! 

Selamat pagi semua :)
Okay hari ini 010114 , hari Rabu
Yang mana semua orang dapat cuti sempena tahun baru
Macam biasa lah time cuti macam nih semua bantai bangun lambat 
sebab sambut new year kan ? Tengok fireworks.
Hehehe , saya tak pergi sambut new year pun. For me takda makna langsung 
Tak dapat pape pun kalau sambut sebab yang dapat hanyalah
Penat ! 
Itu sudah pasti , wishes for new year pun tak wish pada sesiapa sebab
malam tadi tertidur awal dari hari-hari yang sebelum nya..
Agak penat bekerja mungkin.
Esok dah mula mengajar , teacher ucapkan selamat datang yaa anak anak
jangan nakal-nakal , and dengar cakap teacher. Jangan sampai teacher 
jadi singa pulak tau. Hahahaah 
And untuk pengetahuan semua , semakan UPSI dah pun keluar untuk temuduga
and dukacitanya saya tak dapat pun nak sambung belajar
Dengar kawan kawan semua dapat UPSI , terasa sedihnyaaaa :(
Tak pela , back to positive takda rezeki mungkin.
So sambung kerja dengan jayanya ! Hehehe semangat nak mendidik kena ada 
and ikhlas. One more , bila tahun baru orang selalu pasang azam right ?
Azam tahun baru saya ape ? Hurmm masih pikirkan.
Yang pasti , azam saya nak berjaya mendidik anak anak umur 6 tahun
sebelum melangkah ke alam persekolahan yang sebenar. 
Itu yang pasti , dan lagi satu azam saya adalah berhijrah ke sesuatu yang lebih baik.
In Shaa Allah permudahkan saya dan kita ya ? :)

SELAMAT PAGI ! 

Nanti sambung lagi. babai! 


No comments:

Post a Comment