backstabber


Ini permulaan Januari tahun 2014 

Rasanya saya dah berjaya lupakan apa yang telah berlaku 
pada tahun lepas. Yang mana kalian semua sekarang agak berpuas hati 
setelah menjatuhkan saya sampai terduduk. Terima kasih kerana perlakukan 
saya seperti itu. Hargai sangat. Kini saya lebih mengenal apa itu makna
KAWAN DAN LAWAN
Ya, dulu saya percayakan bahawa awak kawan baik saya tapi
akhirnya awak tunjuk jugak siapa diri awak sebenarnya.
Terima kasih Ya Allah kerana tunjukkan kebenaran kepada saya
Kalian boleh terus mengaibkan saya kalau kalian mahu
Aib yang kalian buat itu ada yang salah dan mampu memberi dosa yang 
besar kerana mengaibkan seseorang dan memfitnah saya
Me and your ex boyfie know the true thing. 
Keep smiling Saeidah. Ramai lagi manusia yang masih tidak 
berpuas hati apa yang saya lalui sekarang. 
You all boleh pergi jauh jauh dari hidup saya , 
Kalau setakat tak puas and niat nak sakitkan hati saya , 
Teruskanlah sebab saya tahu manusia yang sering dengki dan tidak puas hati 
kepada seseorang itu adalah manusia yang gagal dalam hidupnya 
Manusia seperti kalian adalah manusia yang ingin menutup salah 
diri sendiri dan mahukan orang lain nampak salah saya.
Kebenaran itu ada cuma kalian masih buta tidak nampak
Semoga kalian bahagia and saya bukan manusia yang kejam tak 
memaafkan orang , saya mampu maafkan kalian tapi
untuk kembali berkawan dengan kalian tidak sama sekali.
Backstabber seperti kalian boleh pergi jahanam.
Saya sudah jumpa jalan saya , Allah ada disisi saat saya hilang 
kepercayaan kepada kalian. Terima kasih sahabat. :)


No comments:

Post a Comment