saeidah roslan


Can I be like this again ?

My happy life 
Zaman kurus waktu belajar 
Zaman ketawa terbahak bahak dengan kawan
Zaman yang penuh ketawa 
Meriahnya hidup bila tengok gambar macam nih 
Bila agaknya nak bahagia macam nih ?
Zaman kolej dulu zaman yang teruk bagi saya 
Sedih sana sini. Kejap kejap nangis. Semua sebab laki
Tapi semua zaman nih dah berlalu
Zaman yang baru sedang saya tempuh
KERJA 
KELUARGA 
itu sahaja yang penting
CINTA ?
Taknak cari tapi ia akan datang
JODOH ?
Sesiapa sahaja yang Allah kehendaki akan saya terima
AJAL 
akan datang , itu pasti. Bersiap sedia jela
Amalan perlu dipenuhi bukan duit 
Bahagia tanpa cinta , tanpa sesiapa itu cukup bahagia
Cukuplah sekadar mempunyai sahabat , kawan sekeliling
yang memahami , yang membimbing 
Saya hargai selamanya dalam hati. 
.....
BAHAGIA PASTI DATANG BILA BILA MASA
BEGITU JUA JODOH

P/S: merepek jela kerja aku bila post entry... banyak benda nak cakap mungkin

No comments:

Post a Comment